روش های کانادایی ها برای جشن گرفتن سال نو میلادی
 
جشن سال نو میلادی بزرگترین جشن کشور کانادایی ها به حساب می آید و به خاطر همین هم هست که در زمان جشن سال نو میلادی، شهرهای کانادا پر از جشن ها و مهمانی های جالب می شوند. اما جالب است که بدانید خیلی از مردم کانادا به گذراندن شب سال نو در کافه ها و اماکن تفریحی علاقه ندارند و سال نو را به شیوه خودشان جشن می گیرند! به هر حال اگر شما هم می خواهید برای شرکت در جشن سال نو میلادی به کانادا سفر کنید و اتفاقا دلتان می خواهد که به شیوه های کانادایی، در این جشن باشکوه شرکت کنید؛ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که اهالی کانادا چگونه سال نو میلادیشان را جشن میگیرند. شما برای سفر به کانادا همین حالا باید اقدام نمایید.
 
جشن گرفتن سال نو میلادی در کانادا با ماهی گیری در یخ
 
از قدیم الایام ماهی گیری در یخ یک تفریح زمستانی جالب به حساب می آمده است که البته شرایط سخت خاص خودش را داشته است. اما امروزه یک سری شرکت در این خصوص تاسیس شده اند و یک سری کلبه های گرم و نرم به همراه تجهزات لازم را برای مردم فراهم می کنند تا در آرامش و رفاه کامل به ماهیگیری در یخ بپردازند و سال نو میلادیشان را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرند. 

جشن گرفتن سال نو میلادی در کانادا با اسکی روی یخ
 
مردم کانادا همیشه به اسکی روی یخ علاقه دارند و این تفریح همیشگیشان هست. به خاطر همین هم هست که بعضی از آن ها علاقه دارند که سال نو میلادیشان را با اسکی روی یخ جشن بگیرند و همزمان به تماشای آتش بازی نیز بنشینند. اگر شما هم در شب سال نو میلادی به پیست های اسکی مشهور کانادا مثل پیست اسکی میدان نیتن فیلیپس تورنتو، پیست اسکی پارک بانرمان در شهر سنت جان یا پیست اسکی پارلمان هیل در اوتاوا بروید؛ می توانید همزمان هم اسکی روی یخ را تجربه کنید، هم برنامه آتش بازی را تماشا کنید و هم به موسیقی زنده گوش دهید و با خوردن یک فنجان هات چاکلت، سال نو خود را به بهترین شکل ممکن آغاز کنید. هنوز برای سفر به کشور کانادا برنامه ریزیه نکرده اید؟! عجله کنید زمانی باقی نمانده است.
 
جشن گرفتن سال نو میلادی با تماشای شفق قطبی
 
درست است که تماشای آتش بازی تجربه بسیار جالبی است، اما مشخص است که زیبایی هیچ آتش بازی قابل مقایسه با زیبایی شفق قطبی نیست. به خاطر همین هم هست که یک سری از مردم کانادا ترجیح می دهند که به جای اینکه سال نو را با افراد غریبه و خارجی جشن بگیرند و تلاش کنند که یک جای خوب با دید مناسب به آتش بازی پیدا کنند، به سمت مناطقی در کانادا می روند که طبیعت آتش بازیش را به رخ می کشد! 
شما برای سفر به کانادا، باید ویزای کانادا را دریافت نمایید. 
 
جشن گرفتن سال نو میلادی با شرکت در برنامه یک گروه یا یک دی جی کانادایی
 
در کانادا برنامه های شاد و مفرح بسیاری برگزار می شود و به خاطر همین هم هر کسی می تواند برنامه تفریحی باب میل خودش را در کانادا پیدا کند. بعضی از مردم کانادا ترجیح می دهند که در برنامه های موزیک گروه ها و یا دی جی های کانادایی شرکت کنند و به این شکل حال خوبشان را با دیگران شریک کنند و یک جشن سال نو دسته جمعی را تجربه کنند.
راه و روش برای اخذ ویزای کانادا، زیاد می باشد. شما همین حالا می توانید برای آن اقدام نمایید.
 
جشن گرفتن سال نو میلادی با شیرجه در آب سرد
 
این سنت یکی از سنت های عجیب مردم کانادا برای جشن گرفتن سال نو میلادی به حساب می آید. در واقع شیرجه زدن در آب یخ مربوط یک رویداد زمستانی است که در کشورهایی مثل آمریکا و کانادا به نفع خیریه برگزار می شود. جالب است که بدانید این رویداد در کانادا با روز سال نو میلادی مصادف است و به خاطر همین هم هست که یک سری از مردم کانادا با وجود سرد بودن هوا، در این رویداد شرکت می کنند و در آب یخ دریاچه های کانادا شیرجه می زنند تا هم سال نو خود را به یک شیوه جالب و متفاوت جشن بگیرند و هم اینکه کمکی به خیریه کنند. این رویداد اولین بار در اوایل قرن 20 در ونکوور آغاز شد و کم کم مشهورتر شد تا جایی که امروزه در تمامی نقاط کشور کانادا جشن گرفته می شود و قسمت جالب ماجرا این است که تمام درآمدی که از این جشن کسب می شود، صرف امور خیریه می شود. برای دریافت ویزای کانادا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.
 


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 312
برچسب ها : سفر به کانادا, اخذ ویزای کانادا, دریافت ویزای کانادا, سال نو میلادی 2020 در کانادا,

تاريخ : سه شنبه 3 دی 1398 | 14:43 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |

 

تفریحاتی که سفرتان به ترکیه را از این رو به آن رو می کنند
 
ترکیه کشوری است که امکان تجربه انواع و اقسام تفریحات در آن وجود دارد و به راحتی می توان گفت که هر کسی با هر بودجه ای که داشته باشد، می تواند یک دل سیر در ترکیه تفریح کند. با ما همراه باشید تا یک سری از تفریحات جالب ترکیه را به شما معرفی کنیم که شاید اصلا فکرش را هم نمی کردید در تور ترکیه می توانید تجربه شان کنید. این تفریحاتی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، جزء جذاب ترین و خاص ترین تفریحات ترکیه هستند و به شما قول می دهیم که اگر امتحانشان کنید، سفرتان به ترکیه از این رو به آن رو می شود.
 
غواصی در یکی از بهترین لوکیشن های غواصی دنیا در ترکیه
 
اگر از شهر کاش، 10 دقیقه ای را با قایق طی کنید، به یکی از جالب ترین لوکیشن های غواصی ترکیه می رسید. در این لوکیشنی که از آن حرف می زنیم، یک هواپیمای قدیمی به اعماق آب رفته است که در طول جنگ جهانی دوم ساخته شده بود و از سال 2009 تا کنون در زیر آب های این منطقه از ترکیه قرار گرفته است. امروزه این هواپیما به لانه موجودات دریایی تبدیل شده است و به خاطر همین هم هست که غواصی در این قسمت از آب های مدیترانه، تجربه بسیار جالبی است که نباید فرصت امتحان کردنش را از خودتان بگیرید.
 
 
موج سواری در شبه جزیره چشمه ازمیر
 
اگر حدودا یک ساعتی از غرب ازمیر فاصله بگیرید، به منطقه ای می رسید که موج سواران عاشق آن هستند! در شهر چشمه تعداد زیادی ساحل وجود دارد که هر کدامشان برای گروهی از موج سواران مناسب هستند و هر کسی به نسبت توانمندی هایی که دارد و با توجه به مهارتی که در موج سواری دارد، می تواند ساحلی با بادهای شدیدتر یا ضعیف تر را برای موج سواری خود انتخاب کند.
 
گشت زدن با کشتی کروز در آب های مدیترانه 
 
در شب هایی که نور ماه کم است، آب های مدیترانه درخشش بسیار جالبی دارند و شما زیبایی آن را فقط در صورتی می توانید ببینید که سوار کشتی کروز شوید، در آب های مدیترانه گشتی بزنید و از آرامش و سکوت بی انتهای دریا لذت ببرید. بدون شک می توان گفت که گشت زدن با کشتی کروز در آب های مدیترانه، از جالب ترین تفریحاتی است که می توانید در ترکیه تجربه اش کنید.
 
 
بالن سواری بر فراز افسوس کوش آداسی
 
شهر باستانی افسوس از جالب ترین جاذبه های گردشگری ترکیه به حساب می آید و یک شگفتی تاریخی محسوب می شود. به خاطر همین هم هست که در طول سال، توریستان زیادی به کوش آداسی سفر می کنند تا ساعت ها در شهر باستانی افسوس قدم بزنند و از نزدیک این شهر تاریخی را ببینند. اما جالب است که بدانید یک سری از توریستان روش جالب تری را برای بازدید از شهر باستانی افسوس انتخاب می کنند و از طریق بالن سواری، کل مجموعه افسوس را تماشا می کنند. به شما قول می دهیم که اگر شما هم بالن سواری در شهر باستانی افسوس را امتحان کنید، بیشتر از هر توریست دیگری از فرصت بازدیدتان از این شهر باستانی استفاده خواهید کرد و با خاطراتی ماندگارتر به خانه باز خواهید گشت.
 
قایق سواری در شهر غرق شده لیسیان
 
جالب است که بدانید در قرن 2 میلادی، یک زلزله در شهر لیسیان اتفاق افتاده است و همان زلزله باعث شده که ساختمان های شهر به زیر سطوح آب برود. قسمت جالب ماجرا این است که امروزه این امکان برای توریستان فراهم شده است تا در میان این شهر غرق شده، قایق سواری کنند و تجربه بسیار خاص و متفاوتی را در سفر به ترکیه و بازدیدشان از این شهر باستانی کسب کنند. 

گشت و گذار در دالیان
 
بدون شک یکی از جذاب ترین و زیباترین مناطق ساحلی ترکیه، شهر دالیان است. این شهر بین مارماریس و فتحیه واقع شده است و زیبایی طبیعیش وصف نشدنی است. کافی است که شما هم با کشتی یا قایق گشتی در رودخانه دالیان بزنید و یک به یک از جاذبه های گردشگری دالیان دیدن کنید تا شما هم با ما در این زمینه هم عقیده شوید که دالیان یکی از جذاب ترین شهرهای ترکیه است. 
 
طبیعت گردی در مسیر لیسیان
 
اگر شما هم اهل طبیعت گردی باشید، مطمئنا شیفته مسیر لیسیان ترکیه می شوید. لیسیان نام یک مسیر طبیعت گردی در ترکیه است که در میان راه آن جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی متعددی وجود دارد و شما می توانید مسیر آن را با دوچرخه و یا با پای پیاده طی کنید. به هر حال اگر شما هم جزء افراد ماجراجو هستید، مطمئنا گشت و گذار در این مسیر از هر تفریح دیگری در ترکیه برایتان جذاب تر خواهد بود.
 
اسکی در پیست کارتال کایا
 
خیلی از توریستان فکر می کنند که فقط فصل تابستان مناسب سفر به ترکیه است و به خاطر همین هم شلوغی های ترکیه در فصل تابستان را به جان می خرند و اصلا به سفر به ترکیه در فصل های دیگر سال فکر نمی کنند. اما باید به شما بگوییم که سفر به ترکیه در فصل زمستان هم جذابیت های خاص خودش را دارد که یکی از آن ها تفریح در پیست های اسکی ترکیه است. به شما توصیه می کنیم که اگر در فصل زمستان گذرتان به ترکیه افتاد، حتما به پیست کارتال کایا که حدودا 3 ساعت با استانبول فاصله دارد و حدودا 1،500 بالاتر از سطح دریا است، بروید و خودتان را برای تجربه یک روز زمستانی به یادماندنی در تور ترکیه آماده کنید.
 
رفتینگ در رودخانه چوروح
 
جالب است که بدانید رودخانه چوروح، یکی از مشهورترین رودخانه های خروشان جهان است و برای تجربه رفتینگ (قایق سواری در آب های خروشان) شرایط بی نظیری دارد. در واقع رودخانه چوروح جزء 10 رودخانه برتر جهان برای تجربه تفریح رفتینگ به حساب می آید و به خاطر همین هم محبوبیت جهانی دارد. این رودخانه در شمال شرق ترکیه واقع شده است و با اینکه یک رودخانه دورافتاده در ترکیه است، طرفداران زیادی دارد. با این حساب، می توان گفت که اگر شما هم اهل ماجراجویی هستید و از طرفداران ورزش آبی رفتینگ هستید، ارزشش را دارد که این مسیر را طی کنید تا تجربه قایق سواری در یکی از بهترین رودخانه های خروشان جهان را کسب کنید. برای رزرو تور ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.
 
 
 


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 321
برچسب ها : تفریح در ترکیه, سفر به ترکیه, تورترکیه, سفر به ترکیه در فصل زمستان, زیباترین مناطق تفریحی ترکیه,

تاريخ : سه شنبه 3 دی 1398 | 14:39 | نویسنده : تیم آژانس مهرپرواز |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.